Hvordan kan jeg returnere en vare (r)?

Hvordan kan jeg returnere en vare (r)?

Er du ikke helt tilfreds med den bestilte vare? Det er helt okay. Du kan altid returnere den til lampeoglys.dk. Når du har modtaget ordren, har du 30 dage til at sætte varen til returnering. Det er let og lige til, via vores returportal.

Når du vil returnere en vare, skal du sørge for, at den er i original stand og emballage (så vidt muligt), når du sender den retur til os. 

Bemærk, at artikler, der sælges i sæt, kun kan returneres som hele sæt.

 

Du skal kun bruge dit ordre- og email adresse for at registrere returvaren. Så vælger du den eller de varer, der skal returneres, hvorefter vi sender forsendelsesmærkatet til din e-mailadresse. Takket være mærkatet, kan du returnere din pakke via UPS. 

Der opkræves et gebyr for returnering af din ordre. Denne omkostning trækkes automatisk fra returbeløbet, når du registrerer returvaren. Se mere om vores bæredygtige returpolitik, og hvorfor du skal betale returforsendelsesomkostninger.

Er der et problem med ordren?

Hvis et produkt er leveret forkert, eller er beskadiget eller defekt, skal du kontakte kundeservice. Vi vil gerne have et billede og/eller en beskrivelse af skaden eller fejlen. Hvis der er tale om et defekt eller beskadiget produkt, refunderer vi forsendelsesomkostningerne. Send returvaren til vores lager, der ligger på Smaragdweg 52, 5527 LB Hapert, Holland.

Kontakt:

  • Email: [email protected]
  • Telefon nummer: 4589884767
  • Hvis du har brug for hjælp eller har spørgsmål, bedes du kontakte os:
    • Mandag til fredag ​​09:00 til 17:00